Już dziś miasta należące do Unii Metropolii Polskich skupiają na swoich stronach na Facebooku blisko pół miliona fanów! Dzięki wzajemnej współpracy, informacje o ciekawych wydarzeniach odbywających się w danym mieście, dotrą do szerokiego, ogólnopolskiego grona odbiorców.
Inicjatywa Bydgoszczy spotkała się z dużą aprobatą pozostałych miast - w ten sposób powstało nowe, bezpłatne narzędzie służące wzajemnej promocji w Internecie.
- Zaproponowaliśmy udział w projekcie 12 polskim miastom. Fakt, że 10 zdecydowało się na współpracę świadczy o tym, że włodarze miast widzą w mediach społecznościowych i takiej formie współdziałania szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców – mówi Rafał Bruski, prezydent Bydgoszczy. – Liczę, że ten projekt pozwoli użytkownikom mediów społecznościowych uzyskać bardziej swobodny i łatwiejszy dostęp do informacji o wydarzeniach i imprezach odbywających sie w rożnych miastach Polski. Zyskujemy potężne narzędzie komunikacyjne i promocyjne.
W ramach współpracy miasta pomogą sobie nawzajem w promocji najciekawszych wydarzeń, publikując zaproszenie na daną imprezę na swojej facebookowej stronie.
Współpraca miast na Facebooku to także wymiana doświadczeń między osobami odpowiedzialnymi za social media w polskich miastach. Od kilku tygodni działa grupa, w ramach której administratorzy miejskich stron wymieniają się wiedzą i planują wspólne działania w sieci. Inicjatorzy akcji planują również spotkanie członków projektu w Bydgoszczy, podczas którego będzie można omówić dalszy plan rozwoju wspólnych działań.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?