Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Turbo golf będzie hitem jesiennego sezonu!

Piotr Kalsztyn
Piotr Kalsztyn
Ruszyła kampania Sezon na Śląskie. Oprócz Jury i Beskidów warto ...
Ruszyła kampania Sezon na Śląskie. Oprócz Jury i Beskidów warto ... youtube.com
Ruszyła kampania Sezon na Śląskie. Oprócz Jury i Beskidów warto spróbować również turbo golfa.

Turbo golf to miejska odmiana golfa. Bez białych kołnierzyków, bez rozmów o biznesie, za to z masą emocji. Tubo golf, zwany też urban golfem, to odmiana tego sportu, w którym pole golfowe zastępują stare fabryki, hale i dachy budynków, a zamiast dołków celuje się w elementy otoczenia. Nie ma uniwersalnych reguł, gracze nie są ograniczani, ustalają je między sobą.

O turbo golfie najwięcej się mówiło w związku z imprezami w kopalni Guido, teraz może być jeszcze głośniej, bo miejski sport reklamuje nasze województwo w ogólnopolskiej kampanii.

Rozpoczęła się kolejna ogólnopolska kampania promocyjna województwa śląskiego. Tym razem ona ma na celu zachęcić do krótkich pobytów weekendowych w regionie.

Pomysłem na to, jak zachęcić turystów do odwiedzania województwa śląskiego ma być stworzenie trendu „sezonu po sezonie”, czyli w miesiącach jesiennych. Kampania skierowana jest w głównej mierze do ludzi młodych i aktywnych, którzy wolny czas spędzają chodząc po górach czy jeżdżąc na rowerze.

Ta kampania jest pierwszą wojewódzką kampanią produktową w skali ogólnopolskiej. Jej przesłaniem jest promocja atrakcji województwa śląskiego przez zachęcenie do weekendowych wizyt w naszym regionie. Liczymy, że nasza oferta i proponowane zniżki na pobyt m.in. w hotelach, spotkają się z zainteresowaniem i zachęcą do wizyt w różnych częściach województwa. Turystyka jest coraz bardziej istotną gałęzią naszej gospodarki, a ta kampania jest szansą na to, by w tym „sezonie po sezonie”, również przynosiła zyski – mówi Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego.

Oferty, które uwzględniają specyfikę regionu proponują trzy pakiety: jurajski, beskidzki i industrialny.

- Przeprowadzenie produktowej kampanii promocyjnej polegać będzie na sprzedaży weekendowych pakietów przyjazdowych, złożonych z dwóch noclegów ze śniadaniem w hotelach i obiektach noclegowych na terenie województwa śląskiego. Pakiety dostępne będą w miesiącach: wrzesień, październik, listopad br. w obniżonej  - nawet o 50 proc. - cenie – mówi Tomasz Stemplewski z Urzedu Marszałkowskiego.

Na potrzeby kampanii uruchomiona została strona www.sezonnaslaskie.pl, na której znalazły się szczegóły dotyczące promocyjnych ofert. Przedstawione na niej ceny dotyczą dwóch noclegów weekendowych dla dwóch osób w pokoju dwuosobowym.

Aby skorzystać z rabatów, podczas rezerwacji trzeba podać hasło: "Sezon na Śląskie".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto