- Spotkania realizowane są zarówno online, jak i w siedzibie potencjalnych sponsorów. Ze względu na zobowiązanie zachowania poufności procesu, marki poszczególnych firm nie będą ujawniane, dopóki nie wyrażą na to oficjalnie zgody - informuje Kamil Kukułka, przedstawiciel firmy Sport Innovation.
Właśnie Sport Innovation, we współpracy z firmą Komunikacja Plus Sp. z o.o., są odpowiedzialne za znalezienie sponsora tytularnego dla nowego stadionu Pogoni Szczecin. Jesienią odbyła się dystrybucja ofert do firm w Polsce, ale także w Skandynawii i Niemczech, które aktywnie działają na terenie północnej Polski, cieszą się dobrą sytuacją finansową lub notowane są w rankingach biznesowych.
- Ponadto przedstawiciele miasta i agencji prezentowali ofertę firmom podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska, który odbył się w listopadzie w Warszawie. Przedstawiciele agencji prowadzili rozmowy na temat oferty szczecińskiego stadionu podczas zagranicznych konferencji branżowych m.in. w Manchesterze w Anglii. Wszystkie prace realizowane są zgodnie z przyjętym przez obie strony harmonogramem - zapewnia Kamil Kukułka.
Umowa ze sponsorem tytularnym ma zostać zawarta w pierwszym kwartale tego roku, na okres minimum trzech lat.
Premier Izraela stanie przed Trybunałem w Hadze? Jest wniosek o areszt
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?