Demontaż azbestu powiat obornicki
Powiat obornicki pokrywa 100% kosztów związanych z usunięciem wyrobów zawierających azbest (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). Wnioskodawca w trakcie ogłoszonego naboru może złożyć tylko jeden wniosek. Finansowanie nie obejmuje pokrycia kosztów związanych z zakupem i montażem wyrobów zastępujących wyroby z azbestu.
Termin składania wniosków do urzędów gmin od 20 grudnia 2021 do 29 lipca 2022. Planowany termin realizacji zadania STYCZEŃ-WRZESIEŃ 2022 r.
Wniosek można składać w urzędach gmin powiatu obornickiego właściwej dla położenia nieruchomości objętej wnioskiem.
Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad Programu dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej
LINK
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?