reklama

OKI C844 – nowy wymiar druku

Materiał informacyjny
Jedyne czego nie potrafi, to wydrukowanie takiego banera, który w efekcie przesunięcia po nim palcem zmieni się na inny. Choć lista możliwości C844 jest tak długa i zaskakująco różnorodna, że i taka funkcja nikogo by już chyba nie zdziwiła.

Drukarka C844 przypomina w pewnym sensie smartfon. Dziś mobilny telefon służy do przeglądania internetu, poczty, oglądania filmów, płacenia rachunków, grania w gry i wielu innych funkcji. W efekcie użytkownik ze zdziwieniem zauważa, że przeglądanie poczty czy słuchanie muzyki zostało przerwane przez nadchodzące połączenie telefoniczne. Sygnał telefonu to ostatni bastion przypominający o pierwotnym przeznaczeniu urządzenia. Drukarka C844 może służyć jako alternatywa dla cyfrowych drukarni przy produkcji banerów czy profesjonalnych materiałów graficznych, reklamowych, informacyjnych. To małe wielkie urządzenie drukujące w formacie A3 i rozdzielczości 1200 dpi spełni się w każdej roli i dopiero widok czarno-białego dokumentu A4 w podajniku uświadamia użytkownikowi, że dysponuje także drukarką biurową.

Drukarka wczoraj i dziś

Do czego służy drukarka? Pytanie może wywołać zdziwienie, bo to tak, jakby pytać do czego służy np. czajnik. Ale czy na pewno jest to pytanie retoryczne? W przypadku czajnika – tak. Służy on do gotowania wody i raczej do niczego innego. Dawno temu w pewnej redakcyjnej kuchni nad czajnikiem wisiał apel: „proszę nie gotować parówek w czajniku”. To świadczy o próbach nowego spojrzenia na ten przyrząd, jednak pomysł się nie sprawdził. Przydała się za to drukarka, która była w tamtym przypadku nośnikiem ważnej i potrzebnej informacji. Być może w ten sposób narodził się pomysł drukowania reklam i informacji o produktach w sklepach. Od tamtej pory funkcja czajnika nie uległa zmianie, za to drukarki – bardzo. Niewątpliwie najlepszym tego przykładem jest konstrukcja OKI C844. Jest ona doskonałym przykładem kwestionującym cały szereg stereotypów związanych w szczególe ze sprzętem drukującym, zaś w ogóle jest dowodem nieprawdziwości powiedzenia, że jeśli coś jest do wszystkiego, to znaczy, że jest do niczego. Ale po kolei.

Wbrew stereotypom

Urządzenie to przełamuje kilka stereotypów dotyczących „cywilnych” drukarek. Pierwszym jest właśnie profil biurowy – jeśli urządzenie jest przeznaczone do druku dokumentów to z urzędu wyklucza go z zastosowań profesjonalnych jak np. kolorowych banerów na różnych mediach. OKI C844, jak zresztą jej bracia mniejsi – C824 u C834 – jest urządzeniem które łączy obie cechy.

Stereotyp drugi – profesjonalna jakość druku, jak sama nazwa wskazuje jest domeną sprzętu profesjonalnego, nigdy biurowego. Kolejne przeświadczenie – drukarka A3 jest droga w zakupie, droga w utrzymaniu, jest skomplikowana w obsłudze, wymaga dużo miejsca i prądu, a do tego jest głośna. Co więcej mija wieczność zanim będzie gotowa do pierwszego wydruku. C844 zaprzecza tym opiniom. Dzięki zastosowaniu indukcyjnej technologii utrwalania tonera, która odbywa się w niższej niż kiedyś temperaturze, urządzenie jest energooszczędne, automatycznie wydziela mniej ciepła. Połączenie wysokiej rozdzielczości (1200 x 1200 dpi), niskich kosztów eksploatacji, wyjątkowo ekologicznej wydajności i łatwości obsługi daje idealne narzędzie do realizowania wydruków profesjonalnych materiałów handlowych i marketingowych. Sprzęt z serii C800 mieści się na powierzchni jednej czwartej metra kwadratowego. Oczekiwanie na pierwszy wydruk po wyjściu ze stanu uśpienia nie zajmuje więcej, niż 10 sekund i nie więcej, niż 20 od włączenia.

C844 w detalu

Drukarka C844 została zaprojektowana w każdym detalu tak, by była idealnym rozwiązaniem dla każdego biura, w tym biura np. sklepu detalicznego. Trzeba zaznaczyć, że w dzisiejszych czasach dominacji supermarketów na rynku FMCG jedynym sposobem, by z nimi konkurować, jest zwrócenie uwagi klienta. Dawno temu minęły bowiem czasy, w których gwarancją sukcesu biznesowego było posiadanie odpowiedniego towaru w odpowiedniej cenie. Mnogość asortymentu i informacji o nim powoduje, że coraz trudniej jest przykuć uwagę klienta. Nie trzeba chyba dodawać, że zwykle konsument nie ma dużo czasu na analizę towaru. Badania wykazały, że niemal połowa klientów wychodzi ze sklepu w ciągu dwóch minut. Jak zrobić na nim wrażenie w tak krótkim czasie? Kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia klientów do sklepu i zatrzymania ich w nim dłużej i skutecznie, mają oznakowania zewnętrzne, wystawy sklepowe oraz inne materiały dla punktów sprzedaży, które ułatwią klientom nawigowanie oraz znalezienie najlepszych ofert.

Kto szybko drukuje…

… lepiej reklamuje. Gdy na zewnątrz temperatura przekracza 30 stopni, a klienta w drzwiach powita baner informujący o napoju orzeźwiającym w temperaturze plus 8 stopni z sugestywnym zdjęciem oszronionej butelki, to szansa na zbyt takiego produktu rośnie. Do handlu trzeba mieć smykałkę i pomysły ale nawet najlepszy urodzony sprzedawca niewiele zdziała bez odpowiednich narzędzi. Ale gdy temperatura na zewnątrz spadnie, a pączki na półkach za kilka godzin stracą swój argument świeżości, jedyne co może je uratować przed przeceną, to odpowiedni baner reklamowy. Na rynku FMCG, domeną towarów szybko zbywalnych jest szybka informacja o nich. W sklepach można planować długoterminowe i szczegółowo biznesowo przygotowane kampanie reklamowe czy informacyjne, ale w dzisiejszych czasach to, co bardzo ważne w handlu, to interakcja. Jeśli sprzedawca błyskawicznie dostosuje się do sytuacji na rynku ma większą szansę na sprzedaż swoich towarów.

Należy dodać, że drukarka może być alternatywą dla drukarni cyfrowych, w których sklepy zwykle zlecają wydruki materiałów informacyjnych, reklamowych, w tym bannerów i innych elementów kampanii marketingowej krótko czy długoterminowej. To oznacza nie tylko oszczędność czasu w dostępie do pożądanych materiałów, ale też oszczędność pieniędzy przy ich produkcji.

OKI C844dnW z nagrodą Złote Innowacje Retail 2019

"Złote Innowacje FMCG & Retail" to konkurs, który wyróżnia Liderów Innowacyjności nagradzając najbardziej innowacyjne rozwiązania i produkty dedykowane branży Retail. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się kolorowa drukarka OKI C844dnW, która otrzymała statuetką "Złote Innowacje Retail 2019" za zdobycie I miejsce w kategorii Rozwiązania wspierające handel. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.

Stosując nasze rozwiązania, punkty handlowe mogą drukować materiały reklamowe na bieżąco, wtedy kiedy tego potrzebują. Dzięki temu nie tylko stają się niezależne od dostawców zewnętrznych, ale mogą też błyskawicznie reagować na zmiany rynkowe i działania konkurencji. Sprzedawcy detaliczni, którzy są wyposażeni w sprzęt i mogą zapewnić tę podstawową komunikację wizualną na żądanie, w oczywisty sposób osiągają istotną przewagę na rynku – powiedział Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).

Opinia przedstawiciela OKI chyba najlepiej podsumowuje funkcjonalność i rację bytu drukarki C844 jako oręża w walce o klienta we współczesnym handlu detalicznym.

Rząd robi poduszkę na ewentualne spowolnienie gospodarcze

Wideo

Materiał oryginalny: OKI C844 – nowy wymiar druku - Warszawa Nasze Miasto

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3