Od początku tego sezonu Lech nie ma sponsora strategicznego, co m.in. zaowocowało tym, że z posadą musiał się pożegnać wiceprezes Arkadiusz Kasprzak. Nowego sponsora, którego logo znalazłoby się na koszulkach, nie udało się także znaleźć w przerwie zimowej.
Teraz wygląda na to, że sponsor się znalazł.
"Już chyba nie ma co przeciągać i czytać niestworzonych historii na forum.
Jak gadają w autobusie, nowym sponsorem został bukmacher STS - napisał w poniedziałkowy wieczór na forum Wiary Lecha jej prezes, Krzysztof Markowicz. - "Z ogłoszeniem czekają nie wiadomo na co, może na koniec negocjacji z Miastem, żeby stękać jacy to nie są biedni:)"
Informacje podchwyciły media i we wtorek na oficjalnej stronie Lecha ukazało się oświadczenie potwierdzające, że "coś jest na rzeczy". Oto jego treść:
"W nawiązaniu do wtorkowych doniesień medialnych Zarząd KKS Lech Poznań oświadcza, że prowadzi rozmowy między innymi z firmą Star-Typ Sport, legalnym polskim bukmacherem.
Negocjacje dotyczą sponsoringu strategicznego, co wiąże się również z pojawieniem logotypu firmy na klubowych koszulkach. O wszelkich postępach będziemy informować na bieżąco."
Przypomnijmy, że w czerwcu 2009 r. sponsorem strategicznym Lecha została inna firma bukmacherska - BetClic. Umowę musiano jednak rozwiązać w lutym 2010 r., kiedy w Polsce zmieniło się prawo dotyczące reklamowania zakładów bukmacherskich.
W przypadku podpisania umowy z STS nie ma podobnego zagrożenia, gdyż jest to polska firma, która płaci tutaj podatki, a w takiej sytuacji przepisy nie zabraniają jej reklamowania.
Zobacz też: |
Lech – Lechia 4:2: Zdjęli klątwę z Bułgarskiej! [zdjęcia]
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?