Kobiety grające zawodowo w koszykówkę często narzekają, że ich rozgrywki nie są tak popularne jak męskie wydanie dyscypliny. Koszykarki występujące na co dzień w najsilniejszej lidze świata WNBA poza sezonem jeżdżą grać do Europy, żeby dodatkowo zarabiać.
Oglądalność telewizyjna oraz frekwencja na trybunach podczas spotkań kobiecej koszykówki mogłaby znacząco wzrosnąć, jeśli mecze rozgrywane byłyby w konwencji zaproponowanej przez Live Rich Media. Skoro nikomu nieznane dwie kobiety wzbudziły takie zainteresowanie, to jak dużą oglądalność może wygenerować mecz gwiazd amerykańskiej ligi rozgrywany w takich strojach?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?